Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bzyk106 | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adresRacibórz zarejestrowany26.07.2008 @20:18:10 ostatnio na stronie30.09.2013 @22:52:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu819884
digarty72 komentarze1234 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic LZ7 Lumix

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alicjawa    08.03.2009 @00:04:12
fajnie ,że się podoba dzięki:D
_______
Bez aparatu jestem jak bez ręki...
~x26x02x93x    05.03.2009 @22:01:05
tak, Grecja widze, że też tam byłeś.
~x26x02x93x    05.03.2009 @21:48:17
tak jakoś po prostu wydaje mi się smutne. kolory takie 'smutne' i ta muszla 'sama' leży na tym drzewie.
~Ake    04.03.2009 @23:15:18
Piotrze... gdyby tam bylo takie niebo... to bym nie wrocil na szkolenie Niebo, kolorystyka i kontrast to juz moja wizja
_______
Początkujący ojciec, średnio zaawansowany fotoamator, zaawansowany imbecyl

Zapraszam na bloga: http://moje-makroboje.blogspot.com NOWE TEKSTY !! REAKTYWACJA !!
~kurczeblade    04.03.2009 @12:06:24
dziekować
~przeterminowanaa    03.03.2009 @14:57:00
jedna z plaż w Sirolo: )
~Nefarius5    02.03.2009 @17:26:24
Dziękuję za ocenę
~Grom12    01.03.2009 @22:52:14
A co miałem z niebem zrobić? przemalować?
~idontknowany    01.03.2009 @21:00:57
dziekuje
ale to zdjecie z Grecji piekne wiec mysle ze warto bylo
ostatnio edytowane: 2009-03-01 21:01:13
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~marzena777    28.02.2009 @22:45:28
dziekuje
~PIRYT    26.02.2009 @17:38:16
Dzięki.
_______
Oceny ??? Często wprowadzają niepotrzebne zamieszanie...
~amelcia06    26.02.2009 @17:31:35
Haa!!
No wiem, to zmora tego zdjęcia
_______
Niebieskie jeansy i słomiane kapelusze/Królowa życia i król!
-mamu    26.02.2009 @17:18:11
dzieki
~centy    26.02.2009 @15:27:37
pomysł to odpowiedz na Twoje pytanie.
~Agnisia    26.02.2009 @15:20:51
dzięki
_______
Dobra fotografia, to taka, która zapamiętuje i przekazuje emocje.

http://www.fotopassion.blog.onet.pl
~MARTfree    26.02.2009 @15:06:47
nie ziarno tylko "szum" :P

no i faktycznie wysokie bo "a 200" do sportu się nie nadaje i matryce o du..e rozbić:/

a i KIT sobie ze światłem w hali nie radzi:/
~zalotnespojrzenie    26.02.2009 @13:51:27
Dzięki za opinię
~tuchapoz    24.02.2009 @12:19:09
jakość trochę padła bo jak widać na fotce już ciemno się robiło a sprzętem dobrym nie dysponuję dzięki za wizytę.
_______
exegi monumentum.
~smerone    24.02.2009 @10:30:04
Mnie też by nie przekonała chyba..Pierwsza praca.. Ale za opinie dzięki..
~MarcinJurczuk    23.02.2009 @21:15:19
no i co że obcięta ? Tusk na plakacie wyborczym też miał obciętą, Twój Nemo ma obcięte górne płetwy i też żyje...pozdrawiam wieczorowo
~Spellit    22.02.2009 @23:24:56
i bede bornil twojego prawa do niej powiem ci co mnie urzeklo to ze nieswiadomie zrobilem zdjecie ktore jest zludzneiem optycznym ciagle mam wrazenie jakby bylo przyciete krzywo ale niejest bo poza pomniejszeniem nie ingerowalem
~Spellit    22.02.2009 @23:19:01
to zalezy czego szukasz ale dzieki za komenatrz
~common    17.02.2009 @16:58:53
aa to chyba że :Dsry..
~common    17.02.2009 @16:53:39
Gdyby nie góry to by g***o było!
~irmigo    07.09.2008 @18:14:36
Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt